• Regulamin

1. WARUNKI OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego jest:
"Adella" Piotr Janiec
ul. Andersa 5
46-200 Kluczbork
NIP: 747-112-59-11
REGON: 532470219
tel. +48 793 870 384

Nr Konta BNP Paribas:
63 1600 1462 1858 3003 9000 0001

2. ZAMAWIANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Po złożeniu zamówienia na Państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość o dokonanym zamówieniu po sprawdzeniu produktu na stanie magazynowym.
Zamówienia są potwierdzane poprzez e-mail oraz w niektórych przypadkach telefonicznie.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
W przypadku braku towaru w magazynie, klient informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Wszystkie ceny zamieszczone w sklepie internetowym są cenami brutto, określonymi w polskich złotych.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

3. DOSTAWA

Przesyłki realizowane są na terenie Polski za pomocą firm kurierskich na koszt kupującego.

WYSYŁKA w 24H:
- Paczmomaty Inpost - 16,99 zł
- Kurier (przelew) - 19,99 zł
- Kurier (pobranie) - 19,99
- Odbiór osobisty - bez kosztów
Dla zamówień powyżej 500 zł koszty dostawy nie będą naliczane.

4. PRAWA KONSUMENTA I PRZEDSIĘBIORCY DOKONUJĄCEGO ZAKUPÓW W CELACH NIEZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ

Klient będący konsumentem oraz przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa, klient musi poinformować nas o swojej decyzji drogą pisemną lub mailową.

5. KOSZTY PRZESYŁKI W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Koszty pierwotnej dostawy nie podlegają zwrotowi. Zwrot płatności nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.

6. REKLAMACJE I RĘKOJMIA

  • W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Klient zobowiązany jest do odnotowania tego faktu na podpisywanym w obecności doręczyciela dowodzie dostawy oraz niezwłocznego poinformowania o zaistniałym fakcie firmę "Adella".

  • Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwroty zostaną przyjęte przez sklep wyłącznie w przypadku, gdy towar nie nosi znamion użytkowania, posiada nienaruszoną etykietę, na koszt klienta. W tym wypadku zwracamy należność drogą przelewu bankowego na konto wskazane przez Klienta. Koszty wszystkich dostaw nie podlegają zwrotowi.

  • Reklamacje dotyczące towarów zakupionych przez przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą będą rozpatrywane zgodnie z przepisami o rękojmi. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłącznie z dowodem zakupu oraz z oświadczeniem pisemnym o rezygnacji z danymi osobowymi i podpisem.

7. FORMY PŁATNOŚCI

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Klient może dokonać płatności za zamówione produkty w następujący sposób:
  • SkyPay - szybkie płatności online
  • Przelew bankowy na konto sprzedawcy
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
  • Płatność kartą
  • Blik
  • GooglePay
  • ApplePay
Dostępne formy płatności:
  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

8. ZWROT ŚRODKÓW

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

9. GWARANCJA PRODUCENTA

Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta, jeśli taka gwarancja została przewidziana przez producenta. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne i nie dotyczy uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania produktu. W celu skorzystania z gwarancji należy skontaktować się bezpośrednio z producentem lub z naszym sklepem, dostarczając dowód zakupu i kartę gwarancyjną (jeśli jest wymagana).

10. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych i zgodności z RODO zawarte są w Polityce Prywatności.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
  • Wszystkie dane osobowe gromadzone są wyłącznie na potrzeby firmy "Adella" w celach marketingowych, statystycznych oraz w celu polepszania jakości usług. Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych każdy użytkownik ma prawo do wglądu oraz zmiany swoich danych. Udostępnianie swoich danych osobowych jest dobrowolne, klient korzystający z usług firmy "Adella" wyraża zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt.